Tuesday, July 17, 2007

The pRESs CoNfErEncE..@...rAfLeS

It was 16 july 2007..hehhee
the time for press conference fo PROJECT RUNWAY MALAYSIA...
for introducing the 15 finalist of PRM and also the models...
heheh sangat best....walaupun kejap sajork....

before it started..kite sume mesti la kena touch-up kan..heheh sempat lagi posing ni kat dalam toilet...
jangan marah...its me..danny..with hatta..
snap..snap...heheheh the t-shirt im wearing..pukul 6 pagi baru siap tau!!! tampal the diamonte..huhhh penat..its my logo...with the Z thing...hehehhehe lawa tak??
sape nak order pun boleh....ekekekke
this is Dato' Bernard Chandran..at the back skrin waiting for bernie to panggil nama dia..he sit infront of me..and we all sempat berbual kejap...ermmm hes so stylo man...walaupun dah dato'....respect la..

the pic2 time....with all the contestant...

what hapend to alex??? hahaha muka terkejut...


cantekk ker felix kat depan tu????



thiz are all the models for PRM....


me n peter lam...the mentor 4 PRM...

me n hatta...


me n bernie chan the host 4 PRM...


me n erina..my fav model in PRM...

me with alex the aqua..


aFter we all dah amek gamba sume...huh macam artist..heheh ramai giler fotografer..hehehehthen we had buffet hi tea..makanan best ma....



then we all chating2 sambil makan2..hehehe



the finish la...heheheheh...after that we all went to KLCC....for a drink at starbuck...
wait for new updates.....heheh love u guys...tq...take care...
LOVE...ZERY ZAMRY

No comments: